menu2

Εκδρομές

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 4ΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΕ ΤΕΜΕΝΗ (ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΟΤΕ), ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΠΥΛΟ, ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΚΑΤΑΚΟΛΟ, ΠΑΤΡΑ, ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ:

Από 18 μέχρι 21 Σεπτεμβρίου 2014

Ένα λεωφορείο με 45 συναδέλφους και φίλους αρχίζει το ονειρεμένο ταξίδι του. Ξεκινώντας το πρωϊ της Πέμπτης κάναμε στάση για καφέ στο όμορφο Γαλαξίδι. Περπατήσαμε σχεδόν όλοι από το Αντίρριο, αφού είδαμε το μουσείο, διασχίζοντας την γέφυρα μήκους (228+2252+380=2860 μέτρα), στα πόδια μας η θάλασσα στο κεφάλι μας ο ουρανός και το αεράκι να μας χαϊδεύει, φτάσαμε μετά από 45 λεπτά στο Ρίο.

Φτάσαμε στο κάμπινγκ του Ο.Τ.Ε στην Τέμενη και τακτοποιηθήκαμε, μερικοί έκαναν το θαλασσινό τους μπάνιο και κατόπιν φάγαμε, απογευματινή επίσκεψη στην Παναγία την Τρυπητή και μετά στο Αίγιο.

Το πρωϊ της Παρασκευής ξεκινήσαμε για την Πύλο (μικρογραφία της Καβάλας), απολάυσαμε το λιμάνι της και το απόγευμα επισκεφτήκαμε την Καλαμάτα. Το πρωϊ του Σαββάτου φτάσαμε στην Αρχαία Ολυμπία. Με τη συνοδεία μιας υπέροχης ξεναγού, γυρίσαμε τον περισσότερο αρχαιολογικό χώρο, (ο βετεράνος μας αθλητής στίβου και συνάδελφος Γιώργος Θεοδοσίου), πραγματοποίησε έναν ανεκπλήρωτο πόθο του, ένα όνειρο ζωής, να τρέξει στο αρχαίο στάδιο και το οποίο έκανε μετά μεγάλης χαράς. Στη συνέχεια πήγαμε μέσα στο μουσείο και θαυμάσαμε τα υπέροχα αγάλματα, τα οποία με τις γνώσεις και επισημάνσεις της ξεναγού μας έμειναν αξέχαστα.

Το μεσημέρι κάνοντας το γύρο του Κατάκολου με το τρενάκι φτάσαμε στο λιμάνι όπου μας υποδέχτηκε ένα κρουαζερόπλοιο το οποίο απολαύσαμε.

Το απόγευμα επισκεφτήκαμε στην Πάτρα , τον μεγαλοπρεπή Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα και το βράδυ στο αποχαιρετιστήριο γεύμα, μας συνόδευσε ζωντανή ορχήστρα.

Το πρωϊ της Κυριακής, στην Ιερή πόλη του Μεσολογγίου και στον κήπο των Ηρώων , μας περίμενε μια εξαιρετική ξεναγός η οποία μας συγκίνησε όλους.

Στη συνέχεια στο κέντρο της πόλης και στο παλαιό Δημαρχείο επισκεφτήκαμε την Πινακοθήκη της με τους ωραιότατους πίνακές της.

Οι Αλυκές της ήταν πολύ ωραίες και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς την Τουρλίδα απολαύσαμε την παραλία της όπου προμηθευτήκαμε χαβιάρι και αλάτι.

Το απόγευμα ψηλά από τη Ναύπακτο μας περίμενε το υπέροχο μοναστήρι της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος  με την εικόνα της Παναγίας της Ναυπακτιώτισας.

Με τελευταία στάση στην παραλία της Ιτέας, αργά το βράδυ σταμάτησε το όνειρο και όλοι όπως ξεκινήσαμε, με πολλές εικόνες φτάσαμε στη Λαμία.
Ένας ρομαντικός, μέλος της υπέροχης εκδρομής